Меню KDT
МЕНЮ

Астана қаласы әкімдігінің "№73 мектеп-лицей" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

  


 

Қабылдау бөлімінің жұмыс уақыты
Дүйсенбі  9:00-18:00
Сейсенбі  9:00-18:00
Сәрсенбі  9:00-18:00
Бейсенбі  9:00-18:00
Жұма 9:00-18:00


Үзіліс 13:00-14:00
 
Мектеп директорының жеке қабылдау кестесі
 
Сәрсенбі
9:00 ден 18:00 ге дейін





Мектеп директоры
Калтаева Гүлшат Заитқызы

Психологқа сұрақ

Фото көрме

Видео көрме

Хабарландыру



Ауа райы

Статистика

  • Осы айда197
  • Осы аптада63
  • Кеше2
  • Бүгін0
  • Желіде:0

Сауалнама

Оцените школьный сайт

Дауыс беру

Астана қаласындағы №73 мектеп-лицейінде «Жаңартылған білім мазмұнындағы критериалды бағалау» атты тақырыпта өткізілген іс- шаралар

Астана  қаласындағы №73 мектеп-лицейінде «Жаңартылған білім мазмұнындағы критериалды бағалау» атты тақырыпта өткізілген іс- шаралар
"Білім - біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы“                                                                                                                                                                        А. Байтұрсынов
    Бұрын оқытуда оқушылар тек қана тыңдаушы, орындаушы болып келсе, ал қазіргі оқушы өздігінен білім іздейтін жеке тұлға екендігіне ерекше мән беруіміз керек. Мектеп-лицейіміздің 1 сынып оқушылары үшін 2016-2017 оқу жылы ерекше  жыл -  жаңартылған білім мазмұны бойынша критериалды бағалау үдері енгізілуде
Критериалды бағалау-  оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін, білім беру үдерісіне қатысушылардың (оқушы, мектеп әкімшілігі, ата-аналар, заңды тұлғалар және т.б.) барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер арқылы оқушының оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс екендігін мектеп басшысы Қ.А.Байтажикова таныстырды.
 
Мектеп үйлестірушісі Л.М.Құлтаева  критериалды бағалау барысында қалыптастырушы мен жиынтық бағалауға байланысты ұғымдар туралы сессиялар өткізіп, ондағы ерекшеліктерді ортаға салды.


Просмотров: 1739

Комментарии


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь